NOJG nieuws

DE ORGANISATIE VOOR JACHT, BEHEER EN SCHADEBESTRIJDING
Nederlandse Organisatie voor Jacht en Grondbeheer
  1. De Europese verkiezingen, gepland voor 6-9 juni, zullen beslissend zijn voor de toekomst van de jacht en het natuurbehoud in Europa.

Verder lezen

2. Een klein beestje, een groot gevaar. De nieuwe campagne van Stichting Tekenbeetziekten moet Nederland zich er bewust van laten worden hoe gevaarlijk de teek is....

Verder lezen

3. De provinciale regelgeving voor ganzenbeheer, vooral met betrekking tot de grauwe gans, wordt als onwerkbaar beschouwd door jagers in Friesland.

Verder lezen

4. Vrijwilligers van de stichting Weidevogels Hof van Twente gaven vanmorgen (30 april 2024) een zware delegatie van de gemeente Hof van Twente een prachtige rondleiding bij het mooie Markelo.