Algemene Leden Vergadering SV AVRM 2022

Beste leden,

De SV AVRM is voornemens om op 16-07-2022 de algemene ledenvergadering te houden bij schietsportcentrum IDC in Baexem. Op deze datum hebben ook een schietmoment aldaar, de vergadering start om 10.00 uur.

Het adres van schietsportcentrum IDC is :
Exaeten 5
6095 PD Baexem

Verder zijn als bestuursleden aftredend,

Dhr. T. Fermont voorzitter en Dhr. F. Delil secretaris, beide zijn herkiesbaar. Indien er leden zijn die een bestuursfunctie ambiëren graag een mail sturen naar het secretariaat.

Bijgaand de agenda voor de ALV, als er leden zijn die bepaalde onderwerpen nog op de agenda erbij willen laten zetten ook graag een mail naar het secretariaat sturen.

Met vriendelijke Groet,

F.A. Delil