Aanvraag login website voor SV AVRM leden

De SV AVRM website heeft nu een login formulier (links onder op de SV AVRM website), om in te loggen als SV AVRM lid.

Mocht u deze login nog niet hebben, dan kunt u die aanvragen bij de SV AVRM webmaster:  stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U krijgt dan per mail een gebruikersnaam en een wachtwoord gemaild, bij de eerste login dient u verplicht het wachtwoord naar keuze te wijzigen.

Na wijziging, kunt u het beste even uit loggen, en opnieuw inloggen met je gebruikersnaam, en je nieuwe zelf verzonnen wachtwoord.

Je komt dan na login terecht op de interne mededelingen pagina van de SV AVRM, verder is deze pagina dan ook zichtbaar in het Hoofdmenu. (dit is alleen voor de SV AVRM leden na login)

Vergeet daarna niet, om weer uit te loggen!

loguit