Evaluatie schieten buitenbanen Budel door Piet Damen KNSA coördinator

Afgelopen zaterdag 14 september weer na lange tijd, op de militaire buitenbaan te Budel kunnen schieten.

Het was een top dag, schitterend weer en enthousiaste schutters.

En niet onbelangrijk de baanbeheerster was tevreden. Zoals ik begreep was het weer als vanouds.

Het papierwerk voor de baanbeheerder was een beetje rommelig, o.a. de ingevulde munitie lijsten (is ook bijna niet in te vullen zo klein)

Ik ga met de baanbeheerder kijken om een lijst te maken die beter leesbaar en in te vullen is. (Nieuwe munitie lijst is inmiddels gemaakt en goedgekeurd door de beheerder)

De schutterslijsten willen wij op 1 lijst zetten voor de A2 baan en 1 lijst voor de A3 baan.

Voor de 2e groep schutters die om 11.00 u. mochten schieten, ging het even wat lastiger v.w.b. de borden, het heeft hun wel wat tijd gekost voordat ze konden schieten, heeft dus kostbare schiettijd gekost.

Laten we elkaar helpen en afspreken dat de verenigingen die om 09.00 u. schieten (zowel de A2 en de A3 baan) alle 10 de borden plaatsen (ook als je ze niet gebruikt) dit omdat we vanaf 08.00 u. tot 09.00 u kosteloze voorbereidingstijd hebben.

De verenigingen die van 11.00 u tot 13.00 u. schieten, ruimen de borden vanaf 13.00 u. weer op, zo kunnen we de maximale schiettijd genereren.

Beste allen ik heb samen met jullie erg genoten, hebben jullie ideeën hoor ik het graag.

schietbaanbudel